مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات |
نام مدیر: سید محمد مهدی عظیمی
سمت: سرپرست مدیدریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مهندسی کشاورزی- شناسایی ب علف هرز
شماره تماس: ۹-۳۴۴۱۱۱۲۶ -۰۲۶ داخلی ۳۱۰
آدرس پست الکترونیک:
|
مشخصات همکاران مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات |
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
سمت |
شماره تلفن مستقیم |
شماره تلفن داخلی |
آدرس پست الکترونیک |
1 |
بهاره جعفری | کارشناس پاسخگویی به شکایات |
ـ |
(۳۱۸) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ |
|
2 |
محمد دهدار | کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات |
- |
(۳۳۷) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ |
- |
3 |
مهرداد بختیاری |
کارشناس بازرسی | - | (۳۳۷) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
4 |
خسرو صمدپور |
کارشناس ارزیابی عملکرد | - |
() ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
5 |
کیانفر وریج کاظمی |
کارشناس ارزیابی عملکرد | - |
() ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
6 |
ملیحه نظام آبادی |
کارشناس ارزیابی عملکرد | - |
() ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
7 |
الهام همتی |
بازرسی ماده ۹۱ و ۹۲ | - | () ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
شرح وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی وعملکرد و پاسخگویی به شکایات |
الف) وظایف ارزیابی عملکرد:
۱- همکاری در تهیه و تدوین معیارها و شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان و ادارات وابسته
۲- اجرای دستورالعملهای ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط به انضمام مستندات آن
۳- جمع بندی فرمهای تکمیلشده و تحلیل آن
۴- همکاری با کمیسیون تحول اداری سازمان جهت خود ارزیابی سازمان
۵- ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی، ادارت کل، مدیریتها و شرکتهای دولتی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در استان
۶- نظارت بر اجرای برنامهها، طرحها و پروژههای سازمان جهاد کشاورزی و ادارت وابسته
۷- انجام سایر اموری که در چارچوب برنامه های ارزیابی عملکرد سازمان از طرف وزارت جهاد کشاورزی و استانداری ارجاع میگردد
۸- تهیه و تنظیم برنامههای بازرسی دورهای و یا موردی از واحدهای شهرستانی و استانی برای مطابقت عملکرد و فعالیتهای واحد مورد ارزیابی با قوانین و مقررات مربوطه، اهداف، برنامهها و دستورالعملهای اجرایی
۹- بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و نظم سیستم اداری
۱۰- تهیه گزارشات بازرسی در فواصل ماهانه، سه ماهه، شش ماهه, نه ماهه و سالانه برای اطلاع ریاست سازمان جهاد کشاورزی از عملکرد واحدهای زیر مجموعه
۱۱- همکاری با سازمان بازرسی کل کشور شعبه
۱۲- تهیه گزارشات تحلیلی از موضوعات ویژه و ارائه به ریاست سازمان جهاد کشاورزی
۱۳- کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به رئیس سازمان
۱۴- آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان و کارشناسان ارزیاب با همکاری واحد آموزش
۱۵- تشکیل کمیته ارتقاء سلامت اداری
ب) وظائف پاسخگوئی به شکایات:
۱- دریافت شکایات حضوری، مکتوب و تلفنی و… ارباب رجوع از واحدها و کارکنان دستگاه
۲- طبقه بندی شکایات از حیث اهمیت موضوع
۳- بررسی و تحقیق پیرامون صحت موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگوئی به شاکی
۴- پاسخگویی به شکایات، درخواستها و مکاتبات مردمی که از نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری دریافت شده است
۵- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست سازمان جهاد کشاورزی
۶- ارسال پاسخ به شاکیان و رونوشت آن به مرجع پیگیر
۷- همکاری با سیستم سامد و پاسخگویی به شکایات در قالب آن سیستم
۸- سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع