سرمایه گذاری برای تولید
سه شنبه ،30 اردیبهشت 1404
سازمان جهاد کشاورزی استان البرز
مدیریت امور پشتیبانی و رفاه
 
 
نام مدیر: سیروس عبدالهی
 
سمت: مدیرامور پشتیبانی و رفاه
 
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد روابط بین الملل
 
شماره تماس: ۹-۳۴۴۱۱۱۲۶ -۰۲۶ داخلی108
 
آدرس پست الکترونیک: S.Abdolahi@alborzagri.ir
 
مشخصات همکاران مدیریت پشتیبانی و رفاه
 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تلفن مستقیم

شماره تلفن داخلی

آدرس پست الکترونیک

۱ سحر محبی نیا  کارشناس پشتیبانی و خدمات رفاهی (۱۲۸) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹  S.Mohebi@alborzagri.ir
۲ محمد ضیافت دوست عابد کارشناس امور ساختمان و تاسیسات (۱۰۷) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹  -
۳

حمید ذوالفقاری

کارشناس پشتیبانی و انباردار (109) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ -
۴

علی نظری شریفی

کارشناس پشتیبانی و مستند سازی - -
 
شرح وظایف مدیریت پشتیبانی و رفاه
 
۱- برنامه ریز ی و انجام اقدامات لازم به منظور تأمین (خرید) اقلام و تجیزات واحد های اجرایی سازمان 
۲- برنامه ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم درخصوص حفظ ، نگهداری ، نظافت و تأمین بهداشت عمومی اماکن و ساختمانهای و انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان و برگزاری جلسات، سمینارها، مراسم و غیره.

۳- برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلات اجتماعی و رفاهی برای کارکنان و خانواده های آنها

۴- انجام اقدامات لازم به منظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان سازمان شامل(سهمیه های سفرهای زیارتی، امکانات اقامتی و کمک های غیرنقدی و...)و توزیع آنها براساس ضوابط و مقررات مربوطه

۵- توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی ، ورزشی برای همکاران سازمان

۶- انجام اقدامات لازم در خصوص امور بیمه ای کارکنان از طریق انعقاد قرارداد های تکمیل (درمان، عمر، حوادث) و پیگیری از طریق واحدهای ذیربط بررسی اسناد و مدارک پزشکی ارائه شده توسط پرسنل

۷- جمع آوری و نگهداری به هنگام آمار و اطلاعات مربوط به ساختمانها ، تأسیسات ، نظارت بر خرید و فروش و اجاره و واگذاری ساختمانها و مطالعه ، بررسی و تهیه طرحهای جامع ساختمانها و تأسیسات اداری به منظور حفظ و نگهداری ، توسعه و احداث ساختمانها و تأسیسات اداری در جهت بهبود فضاهای اداری

۸- برنامه ریزی جهت تأمین ، نگهداری و توزیع تجهیزات ، ماشین آلات ، لوازم یدکی و سایر ملزومات اداری و مصرفی بر اساس نیازها و درخواستها و اداره امور انبارها و نظارت بر سایر منابع تدارکاتی

۹- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم مربوط به وسائط نقلیه اعم از شماره گذاری ، بیمه ، مجوز طرح ترافیک ، عوارض و نیز رسیدگی ، کنترل و نظارت درجهت تعمیرات کلیه خودروهای سازمان

۱۰- پیشنهاد تبصره ها و برنامه ریزی در جهت تنظیم موافقت نامه های مربوط به طرح ها و پروژه های ساختمان های اداری ، خرید تجهیزات و ماشین آلات و سایر موارد مورد نیاز

۱۱- شناسایی ، آماده سازی ، برنامه ریزی و اقدام در جهت واگذاری و فروش اموال مازاد متعلق به سازمان

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب