مدیریت امور مالی |
نام مدیر: حسین مرادی گنجی
سمت: مدیر امور مالی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد حسابداری
شماره تماس: ۹-۳۴۴۱۱۱۲۶ -۰۲۶ داخلی ۲۱۴
آدرس پست الکترونیک: H.Moradi@alborzagri.ir
|
![]() |
مشخصات همکاران مدیریت امور مالی |
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
سمت |
شماره تلفن مستقیم |
شماره تلفن داخلی |
آدرس پست الکترونیک |
۱ |
حمید رضا منصور زعیم | کارشناس صدور چک | - | (۲۱۵)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | H.Zaeem@alborzagri.ir |
۲ |
مرضیه شعاعی |
کارشناس صدور سند | - | (۲۱۳)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
۳ |
فاطمه درخشیده |
کارشناس امور بازنشستگان | - | (۲۰۲)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
۴ |
مریم لقایی |
کارشناس حقوق و دستمزد | - | (۲۰۴)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | M.Laghei@alborzagri.ir |
۶ |
محسن خدری |
کارشناس اعتبارات | - | (۲۱۳)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | M.Khedri@alborzagri.ir |
۷ |
زینب سادات میراحمدی |
کارشناس امور مالی | - | (۲۲۵)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
۸ |
سمیه جبرئیلی |
کمک کارشناس امور مالی | - | (۲۱۳)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
۹ |
مهدی ملکی |
کارشناس امین اموال | - | (۲۰۴)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
۱۰ |
امیرحسین ملک محمدی |
کارشناس اموال و دارایی ها | - | (۲۱۵)۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ | - |
شرح وظایف مدیریت امور مالی |
۲- دریافت و پرداخت وجه از خزانه مطابق با موافقت نامه های مبادله شده
۳- پرداخت تنخواه به عاملین شهرستانها و مرکز استان که وجه آن از محل طرحهای تملک دارائیهای سرمایه ای و اعتبارات هزینه ای از خزانه دریافت گردیده
۴- دریافت اسناد هزینه ازعاملین شهرستانها و مرکز استان
۵- رسیدگی به اسناد هزینه وتطبیق هزینه های انجام شده با قوانین و مقررات
۶- ثبت رایانه ای اعتبارات مصوب ، تخصیص داده شده و دریافت شده به صورت پروژه ای و بخشی
۷- ثبت و ضبط اسناد مالی
۸- ثبت وضبط اموال سازمان و گزارش دوره ای به سازمان اموراقتصادی ودارایی
۹- ثبت وضبط ورود وخروج کالاهای خریداری شده و کنترل و نظارت بر انبارها
۱۰- پرداخت حقوق پرسنل شاغل و بازنشسته سازمان در سطح استان به صورت ماهیانه
۱۱- نظارت بر امورمالی شهرستانها
۱۲- تهیه گزارش های ماهیانه مطابق فرمهای مربوطه و ارسال به خزانه معین استان و دیوان محاسبات استان
۱۳- بستن حسابهای هزینه ای سال در پایان فروردین سال بعد و حساب های تملک دارائیهای سرمایه ای در پایان تیرماه سال بعد
۱۴- تهیه گزارش نهایی و ارسال آن به خزانه معین استان و دیوان محاسبات استان