سرمایه گذاری برای تولید
سه شنبه ،30 اردیبهشت 1404
سازمان جهاد کشاورزی استان البرز
مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
 
نام مدیر: سید محمد مهدی عظیمی
 
سمت: سرپرست مدیدریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
 
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مهندسی کشاورزی- شناسایی ب علف هرز
 
شماره تماس: ۹-۳۴۴۱۱۱۲۶ -۰۲۶ داخلی ۳۱۰
 
آدرس پست الکترونیک:
 
مشخصات همکاران مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تلفن مستقیم

شماره تلفن داخلی

آدرس پست الکترونیک

1

بهاره جعفری کارشناس پاسخگویی به شکایات

ـ

(۳۱۸) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹

B.Jafari@alborzagri.ir

2

محمد دهدار کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات 

-

(۳۳۷) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹

-
3

مهرداد بختیاری

کارشناس بازرسی  - (۳۳۷) ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹  -
4

خسرو صمدپور

کارشناس ارزیابی عملکرد -
() ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ -
5

کیانفر وریج کاظمی

کارشناس ارزیابی عملکرد -
() ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ -
6

ملیحه نظام آبادی

کارشناس ارزیابی عملکرد -
() ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹ -
7

الهام همتی

بازرسی ماده ۹۱ و ۹۲  -  () ۳۴۴۱۱۱۲۶-۹
 
شرح وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی وعملکرد و پاسخگویی به شکایات

 

الف) وظایف ارزیابی عملکرد:

۱- همکاری در تهیه و تدوین معیارها و شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان و ادارات وابسته

۲- اجرای دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط به انضمام مستندات آن

۳- جمع بندی فرمهای تکمیلشده و تحلیل آن

۴- همکاری با کمیسیون تحول اداری سازمان جهت خود ارزیابی سازمان

۵- ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی، ادارت کل، مدیریت‌ها و شرکتهای دولتی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در استان

۶- نظارت بر اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی و ادارت وابسته

۷- انجام سایر اموری که در چارچوب برنامه های ارزیابی عملکرد سازمان از طرف وزارت جهاد کشاورزی و استانداری ارجاع می‌گردد

۸- تهیه و تنظیم برنامههای بازرسی دوره‌ای و یا موردی از واحدهای شهرستانی و استانی برای مطابقت عملکرد و فعالیت‌های واحد مورد ارزیابی با قوانین و مقررات مربوطه، اهداف، برنامهها و دستورالعملهای اجرایی

۹- بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و نظم سیستم اداری

۱۰- تهیه گزارشات بازرسی در فواصل ماهانه، سه ماهه، شش ماهه, نه ماهه و سالانه برای اطلاع ریاست سازمان جهاد کشاورزی از عملکرد واحدهای زیر مجموعه

۱۱- همکاری با سازمان بازرسی کل کشور شعبه

۱۲- تهیه گزارشات تحلیلی از موضوعات ویژه و ارائه به ریاست سازمان جهاد کشاورزی

۱۳- کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به رئیس سازمان

۱۴- آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان و کارشناسان ارزیاب با همکاری واحد آموزش

۱۵- تشکیل کمیته ارتقاء سلامت اداری

ب) وظائف پاسخگوئی به شکایات:

۱- دریافت شکایات حضوری، مکتوب و تلفنی و ارباب رجوع از واحدها و کارکنان دستگاه

۲- طبقه بندی شکایات از حیث اهمیت موضوع

۳- بررسی و تحقیق پیرامون صحت موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگوئی به شاکی

۴- پاسخگویی به شکایات، درخواست‌ها و مکاتبات مردمی که از نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری دریافت شده است

۵- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست سازمان جهاد کشاورزی

۶- ارسال پاسخ به شاکیان و رونوشت آن به مرجع پیگیر

۷- همکاری با سیستم سامد و پاسخگویی به شکایات در قالب آن سیستم

۸- سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع 

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب