1- بررسی کلیه
مستندات دریافتی از واحدهای درخواست کننده خرید خدمت و یا خریدکالا و هماهنگی های
لازم با واحدهای مربوطه جهت آغاز سیر اداری انجام معامله که منتج به عقد
قرارداد/پیمان می گردد.
2- تهیه فراخوان خرید خدمت و یا خریدکالا و کلیه اقدامات مورد نیاز و
سیر اداری طبق قانون برگزاری مناقصات.
3- حضور فعال در کلیه جلسات مربوط به کمیسیون مناقصه،کمیته فنی بازرگانی
و هیئت انتخاب مشاور به عنوان دبیر جلسه و انجام کلیه اقدامات مورد نیاز و سیر
اداری طبق قانون برگزاری مناقصات.
4- انجام کلیه مراحل ثبت سامانه، تشکیل جلسات، صورت جلسات و مکاتبات
مربوطه و سیر اداری طبق قانون برگزاری مناقصات.
5- اخذ تضمین انجام تعهدات از طرف قرارداد/پیمان جهت انعقاد
قرارداد/پیمان براساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی.
6- تهیه و تنظیم قرارداد/پیمان و شرح خدمات موردنیاز براساس شرایط
معامله و قوانین و مقررات مربوطه و اخذ امضاء از طرفین قرارداد/پیمان.
7- تهیه نامه و ارسال نسخ قرارداد/پیمان منعقد شده به واحدهای ذیربط.
8- تهیه نامه و ارسال کلیه اسناد و مدارک حقوقی طرف قرارداد/پیمان به
مدیریت امور مالی.
9- بایگانی و نگهداری کلیه مستندات معامله و سیر اداری انجام شده طبق
قانون برگزاری مناقصات مربوط به قرارداد/پیمان منعقد شده.
10- تهیه گزارش های موردی و دوره ای جهت ارائه به مقامات مافوق و مراجع
ذیصلاح.