1- مطالعه و طراحی تشکیلات و قالب سازمانی مناسب و بهبود ساختار سازمانی
2- انجام
بررسیهای لازم به منظور بهینه سازی ساختار،ترکیب و توزیع نیروی انسانی و ارائه
پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و کمیسیون تحول اداری
سازمان
3- انجام
اقدامات لازم در خصوص استقرار مدیریت فرآیندها و رفع نارسائیها و مشکلات مربوط به
تجزیه و تحلیل سیستمها و فرآیندهای انجام کار در سطح سازمان
4- برنامه ریزی و
انجام اقدامات لازم برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان
5- برنامه
ریزی و انجام اقدامات لازم در جهت تأمین و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز
کارکنان سازمان در چارچوب سرفصل های تعیین شده
6- انجام
اقدامات لازم در جهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان و ارائه الگوهای مناسب مدیریت
کیفیت برای واحدهای مختلف
7- تدوین
اجرای برنامه های
لازم جهت ارتقاء سطح رضایت مردم و ارائه خدمات به مراجعان و راهبری طرح تکریم در
سطح سازمان
8- انجام
امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان و ارائه برنامه جامع تحول اداری برمبنای
پیشنهادات دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری و برآورد و
پیشنهاد بودجه و اعتبارات لازم
9- برنامه
ریزی و انجام اقدام لازم جهت استقرار سیستم نظام پیشنهادها در سطح سازمان
10- انجام مطالعات
و بررسیهای لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری در سطح سازمان و ارزیابی
مستمر چگونگی و عملکرد چرخه و ارائه راه حلهای اصلاحی