1- برنامه ریز ی و انجام اقدامات لازم به منظور تأمین (خرید) اقلام و تجیزات واحد های اجرایی سازمان
2- برنامه ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم درخصوص حفظ ، نگهداری
، نظافت و تأمین بهداشت عمومی اماکن و ساختمانهای و انجام اقدامات لازم جهت ارائه
خدمات پذیرایی کارکنان و برگزاری جلسات، سمینارها، مراسم و غیره.
3- برنامه
ریزی جهت ارائه تسهیلات اجتماعی و رفاهی برای کارکنان و خانواده های آنها
4- انجام اقدامات لازم به منظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان
سازمان شامل(سهمیه های سفرهای زیارتی، امکانات اقامتی و کمک های غیرنقدی و...)و
توزیع آنها براساس ضوابط و مقررات مربوطه
5- توسعه و
گسترش فعالیت های فرهنگی ، ورزشی برای همکاران سازمان
6- انجام
اقدامات لازم در خصوص امور بیمه ای کارکنان از طریق انعقاد قرارداد های تکمیل
(درمان، عمر، حوادث) و پیگیری از طریق واحدهای ذیربط بررسی اسناد و مدارک
پزشکی ارائه شده توسط پرسنل
7- جمع آوری
و نگهداری به هنگام آمار و اطلاعات مربوط به ساختمانها ، تأسیسات ، نظارت بر خرید
و فروش و اجاره و واگذاری ساختمانها و مطالعه ، بررسی و تهیه طرحهای جامع
ساختمانها و تأسیسات اداری به منظور حفظ و نگهداری ، توسعه و احداث ساختمانها و
تأسیسات اداری در جهت بهبود فضاهای اداری
8- برنامه
ریزی جهت تأمین ، نگهداری و توزیع تجهیزات ، ماشین آلات ، لوازم یدکی و سایر
ملزومات اداری و مصرفی بر اساس نیازها و درخواستها و اداره امور انبارها و نظارت
بر سایر منابع تدارکاتی
9- برنامه ریزی
و انجام اقدامات لازم مربوط به وسائط نقلیه اعم از شماره گذاری ، بیمه ، مجوز طرح
ترافیک ، عوارض و نیز رسیدگی ، کنترل و نظارت درجهت تعمیرات کلیه خودروهای سازمان
10- پیشنهاد
تبصره ها و برنامه ریزی در جهت تنظیم موافقت نامه های مربوط به طرح ها و پروژه های
ساختمان های اداری ، خرید تجهیزات و ماشین آلات و سایر موارد مورد نیاز
11- شناسایی ،
آماده سازی ، برنامه ریزی و اقدام در جهت واگذاری و فروش اموال مازاد متعلق به
سازمان