2- بررسی، تهیه، تنظیم و
اجرای قوانین، مقررات، بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستور العمل های اداری،
استخدامی و تشکیلات وزارت متبوع و توسعه مدیریت و منابع انسانی در جهت انجام درست
و صحیح برنامه ها و فرآیندهای کاری.
3- ارسال و اطلاع رسانی
به موقع در ارائه دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوط به کلیه مدیران در سطح
سازمان در ستاد و پرسنل تحت امر در مجموعه مدیریت در راستای آگاه سازی و شفاف سازی
بخشنامه ها و مستندات اداری.
4- انجام کلیه امور
پرسنلی کارکنان سازمان شامل ترفیعات، تغییرات طرح، ارتقاء شغلی، نقل و انتقال،
مرخصی و... در چارچوب ضوابط و مقررات مربوط.
5- تهیه، تدوین، جمع
آوری، بروز رسانی، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنلی در قالب نظام
جامع اطلاعات نیروی انسانی برای ستاد وزارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان.
6- نظارت بر عملکرد
کارکنان مدیریت و انجام اقدامات لازم جهت ارزشیابی دوره ای کارکنان و جمع بندی
نتایج مربوط به ارائه گزارشهای مرتبط به مراجع ذیربط.
7- انجام کلیه امور مربوط
به بازنشستگان و مستمری بگیران.
8- هماهنگی و مشارکت
مدیریت امور اداری با مدیریت های ذیربط( از جمله مدیریت امور مالی،گروه نوسازی و
تحول اداری، مدیریت ارزیابی عملکرد، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی) در پیش
بینی و برآورد بودجه پرسنلی از قبیل ( حقوق، اضافه کاری، ماموریت ها و دیون
پرسنلی) و دفاع از آن در مراجع ذیربط.
9- نظارت بر امور حضور و
غیاب کارکنان، ثبت و محاسبه مرخصی استفاده شده، تنظیم لیست کارکرد ماهانه بمنظور
پرداخت حقوق، اضافه کار، ماموریت، ایاب و ذهاب در هر ماه و مراقبت در اجرای مقررات
انضباطی و رسیدگی به تخلفات.
10- شرکت در جلسات،
کارگروه ها، کارگاه های آموزشی ملی و منطقه ای، استانی، کمیسیون های مختلف و کمیته
های تخصصی و مرتبط با امور اداری و ارائه پیشنهادهای لازم من جمله کمیته سرمایه
انسانی- دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، انتخاب و انتصاب مدیران).
11- انجام مکاتبات و نامه
های وارده و صادره از طریق اتوماسیون اداری.
12- ارتباط مستمر با اداره
کل امور اداری ستاد وزارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان.
13- راهنمایی و ارائه طریق
به مدیران و همکاران در حوزه امور اداری و پرسنلی.
14- تهیه و تدوین گزارش
عملکرد ماهیانه و سایر گزارش های تخصصی و کارشناسی برای ارائه به مقام مافوق.
15- برنامه ریزی و تمشیت و
سرپرستی امور مختلف کارگزینی.
16- بررسی و صدور احکام
کارگزینی.
17- اقدام در مورد صدور
تسویه حساب پرسنل انتقالی و مامور، متوفی، اخراجی، بازنشسته و صدور حکم خروج از
خدمت.